התחברות  \/ 
הרשמה  \/ 

banner3

נושאים עיקריים שיידונו במדור תקשורת ומדיה - הקדמת מערכת האתר   

במדור זה נתמקד שני תחומים, שהחפיפה ביניהם גדלה והאינטגרציה ביניהם מתהדקת - שניהם עוסקים בטכנולוגיות המאפשרות  את הגדלת יכולות ההידברות בין אנשים לאנשים:

1. תקשורת אחודה/תקשורת מאוחדת  (Unified Communications -UC)

שלמסגרת זו אנו משייכים גם את הבטוי תקשורת רב ערוצית

(Multichannel interaction/Multichannel integration)

1.1 דואר אלקטרוני (דוא"ל, מייל) בענן – תחום מתפתח והיוצר אפשריות אינטגרציה רבות, שיתוף במידע וסינכרון בית מחשבים עסקיים וביתיים ובין טלפון  סלולארי (סמארטפון)

2. מדיה חברתית Social media )) וערוצי מדיה חברתית (Social media channels)

אנו מקוים שבמדור זה נוכל להאיר את שני תחומי מסגרת אלה מהיבטים ניהוליים-עסקיים וטכנולוגיים.

הערות ראשוניות וחלקיות לגבי הנושאים שבמדור נתעמק בהם:

תקשורת אחודה – UC

אין הגדרה מוסכמת.

פונקציונלית UC הנו איחוד סוגי תקשורת והעברת סוגי מידע שונים על אותה רשת.

נוצר פתרון אינטגרטיבי  דרך ממשק משתמש אחיד המאפשר ניהול , ניטור ובקרה  אחודה של סוגי תקשורת ותכנים הנדרשים לעבודה בצוותים וירטואלים וקישוריות דו כיוונית ואינטראקטיבית  עם קהילות וירטואליות.

סוגי התקשורת/השירותים המשולבים הם (רשימה חלקית):

תקשורת קול ופקס  (Audio conferencing) ושילוב הקלטות  וכן Web conferencing וכן IP telephony

מוקדים טלפוניים  Call-Centers))

מסרים מידיים – דוא"ל, מסרונים, צ'ט Instant messaging ) )

ניהול דיוני וידיאו לסוגיהם  (Video conferencing)

נוכחות וירטואלית Telepresence))

שילוב ערוצי תקשורת השונים (UC) מקנה ערך מוסף עקב שימוש בפלטפורמה אחת וממשק משתמש אחד המשמש גם לניהול. כל סוגי הפניות וההידברות מרוכזים במקום אחד היכול (לרוב) להיות נגיש באמצעות טלפוניים "חכמים". 

מדיה חברתית Social media )) וערוצי מדיה חברתית (Social media channels)

נקצה מקום נרחב לסוגים השונים של ערוצי מדיה חברתית, תפקידם, תיפקודם והאפקטיביות היחסית שלהם למטרות השונות. כן נבדוק עד איזו מידה עומדים נושאים אלה בפני עצמם ואת מיצובם לגבי CRM  חברתי (Social CRM).

בניית אתרים בג'ומלה