התחברות  \/ 
הרשמה  \/ 

שילוב מידע,מודיעין תחרותי, ניהול סיכונים וניהול ידע עם CRM ומוקדי קשר

נושאים עיקריים שיידונו במדור שילוב שילוב מידע,מודיעין תחרותי, ניהול סיכונים וניהול ידע עם עם CRM ומוקדי קשר - הקדמת מערכת האתר 

 

מימון ישיר בחרה במערכת Lighthouse לניהול הידע הארגוני

כעת יש לארגון מערכת אחת שמנהלת את כל המידע הנדרש בנקודות ההשקה עם הלקוחות היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

חברת האשראי הצרכני מימון ישיר בחרה בפתרון ניהול הידע של KMS lighthouse. במסגרת הפרויקט, הוטמעה מערכתLighthouse Desktop  במוקדי המכירות והשירות, ובמחלקת חיתום והנהלת החשבונות של הארגון. היקף הפרויקט, שהחל בסוף 2014 וארך כ-4 חודשים, הסתכם במאות אלפי שקלים.

מערכת ניהול הידע KMS lighthouse משולבת במוקדי שירות

נמסר לאתרנו: קבוצת זאפ משפרת את השירות ללקוחות עם KMS lighthouse. היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

קבוצת זאפ, קבוצת האינטרנט הצרכנית הגדולה ביותר בישראל, בחרה ב-KMS lighthouse לשדרוג השירות ללקוחות במוקדי השירות השונים של הארגון. הפרויקט, שהחל במחצית השניה של 2014 והסתיים לאחרונה, עתיד לשרת את כל עובדי הקבוצה ואת הקהל הרחב. היקפו מוערך במאות אלפי שקלים.

מערכת ניהול ידע Lighthouse מותאמת עתה גם לטאבלט ולסמארטפון

KMS lighthouse  מקבוצת אמן משיקה סדרת מוצרים חדשה לשיפור השירות ללקוח בארגונים.

מערכת ניהול הידע Lighthouse מגיעה כעת במגוון לטאבלט, לסמארטפון ולמרכז השירות ומציעה חיפוש פשוט המוביל לתוצאות בזמן קצר ביותר

אמן התקינה מערכת ניהול ידע למוקד שירות בבנק ירושלים

בנק ירושלים משפר את השירות ללקוח בעזרת מערכת ניהול ידע רב ערוצי במוקד השירות והמכירה ע"י בפלטפורמת ניהול הידע של KMS lighthouse, מקבוצת אמן  

בניית אתרים בג'ומלה