התחברות  \/ 
הרשמה  \/ 

מערכות שירות ותמיכה CEM/CSS

נושאים עיקריים שיידונו במדור מערכות שירות ותמיכה CEM/CSS- הקדמת מערכת האתר

במדור זה נתמקד בשינויים ובחידושים במערכות שירות ותמיכה.

תחום השירות עבר ועובר שינוי תפיסתי -  לא "מרכז עלות" אלא מרכז ליצירת הכנסות וערך מוסף כללי לחברה- כספי ותדמיתי.

שינוי תפיסתי –אסטרטגי זה  מלווה בשינויים  בנגישות ומעבר ל multichannel customer service  וכן הרחבת הכלים לשירות עצמי Self-service tools

האבחנה בין CSS ל CEM  היא מהותית:

האבחנה בין  Customer Service and Support –CSS  לבין CRM Customer Engagement Center (CEC)

על פי Gartner Group  2014:

קרא עוד

SAP משיקה פתרון לייעול הפרסום של לקוחות עסקיים בפייסבוק

SAP הכריזה בכנס ב- SAP TechEd & d-code על פתרון SAP Customer Engagement Intelligence, אשר באמצעותו יכולים לקוחות החברה לאתר ביעילות גבוהה יותר את הקהל הממוקד שלהם בפייסבוק, למדוד את ההשקעה בפרסום ולעקוב אחר Conversion. הפתרון יספק ללקוחות SAP תמונה מדויקת ומקיפה יותר לגבי יעילות תוכנית הפרסום באמצעות שימוש ביכולת של פייסבוק ליצור קהלים בהתאמה אישית (Custom Audiences). יחד עם פתרונות SAP לניהול קשרי לקוחות, עסקים יוכלו להרחיב ולהריץ בקלות גדולה יותר קמפיינים ויוזמות מסחר.

קבוצת אמן תקים אתר שירות בגישת ה-Self Service עבור מיטב דש

בית ההשקעות מיטב דש בחר בקבוצת אמן לאפיון, פיתוח והקמת אתר אינטרנט - היקף הפרויקט: מעל למיליון ₪

בית ההשקעות מיטב דש בחר בחטיבת הפיתוח והיישומים הפיננסים בקבוצת אמן לאפיון, פיתוח והקמת אתר אינטרנט, עבור לקוחותיו ועבור הקהל הרחב. השלב הראשון בפרויקט צפוי לעלות לאוויר ב-2014 ולהמשיך לשלבים הבאים ב-2015. הפרויקט יהווה שידרוג משמעותי של השירות ללקוחות בבית ההשקעות, בגישת ה-Self Service. היקף העסקה: מעל למיליון שקלים.

מערכת המחשוב הקוגניטיבי של יבמ Watson Engagement Advisor תשוחח ישירות עם משתמשי קצה

עליית כוחו של הצרכן הדיגיטאלי הולידה מגוון רחב של מגמות ייחודיות בעולם המקוון, המובייל, והמדיה החברתית. לקוחות דורשים מארגונים להעמיק את האינטראקציות המנוהלות מולם, ולשנות את דרכי השיווק, המכירות והשירות. מערכת הייעוץ בניהול הקשר עם הלקוח, Watson Engagement Advisor, עשויה לשנות מן היסוד את אופן התקשורת בין היחיד ובין החברה המספקת לו מוצר או שירות, לכל משך חיי הקשר בין הצדדים. במקביל למענה לדרישות הלקוח ולניהול הקשר עימו בכל שעה ובכל ערוץ המועדפים עליו, יודעת המערכת של יבמ גם להפיק תובנות אודות העדפות הלקוחות ודפוסי ההתנהלות שלהם, על בסיס נתוני Big Data הנאספים לאורך הפעילות השוטפת.

פרודוור השלימה הטמעת מערכת CRM לניהול פניות בקרן מכבי

Prodware ישראל, מקבוצת Prodware הבינלאומית, המתמחה ביישום פתרונות Microsoft Dynamics, השלימה פרויקט להטמעת מערכת Microsoft Dynamics CRM לניהול פניות מבוטחים בקרן מכבי. קרן מכבי היא עמותה הפועלת לצידה של "מכבי שירותי בריאות". היא עוסקת בתחום רווחת החבר ומספקת שירותי בריאות למבוטחים בקופה.

בניית אתרים בג'ומלה