התחברות  \/ 
הרשמה  \/ 

מוקדי קשר וטלפון – Contact /Call Center

נושאים עיקריים שיידונו במדור מוקדי קשר וטלפון – הקדמת מערכת האתר

שינויים באמצעי הקשר שבין המוקד לקהלים שהנו משרת הביאו לכך שהמונח "מוקד טלפוני" ((Call Center מפנה בהדרגה את מקומו למונח "מוקד קשר" .(Contact Center)

השינויים הטכנולוגים  שעוברים המוקדים ואסטרטגיות השירות והתפעול   יעמדו במרכז תשומת הלב של מדור זה

קרא עוד

סוגי מוקדים טלפוניים/מוקדי קשר- הרחבת ההקדמה  

 

 

 

Telco2015 - תערוכת מוקדים טלפוניים ומערכות CRM

Telco2015 - תערוכת מוקדים טלפוניים השנתית ה-13  תערך בתאריך 11.3.2015, באולם קסאנאדו - בן ציון גליס 50 פ"ת

Telco2015.jpg

להרשמה לחץ כאן

במקרה שאינך מצליח להכנס ללינק ההרשמה לחץ כאן לתערוכה יגיעו מבקרים-לקוחות וספקים ממגוון רחב של תחומים-  Call Center ,CRM, רב ערוציות, ניהול הידע והאינטרנט, ניהול מסמכים, פלטפורמות להקמת אתרים, מערכות ושירותים לבנייה, דיוור של ניוזלטרים ועוד.

זרקור על ניהול ידע במוקדי טלפון/ קשר "קטנים": המוקד העירוני של ר"ג

כתבה ראשונה בסדרה אודות מוקדי טלפון/קשר ומוקדי שירות ארגוניים

1. רקע

מיחשוב ענן Cloud computing פתח ופותח אפשרויות חדשות לניהול אפקטיבי ויעיל של מוקדי טלפון/קשר ומוקדי שירות. יתרונות הענן בולטים במיוחד עבר מוקדים ארגוניים "קטנים" – המעסיקים נציגים בודדים במשמרת ו/או שאנשי המכירות/שירות הטכני הם גם "המוקדנים" המספקים לפונים מידע שאינו קשור ישירות למכירה/שירות הטכני.

מערכות CRM בענן  Cloud CRM ו/או מערכות Cloud CRM יעודיות לתמיכה ושירות הנופלות לגדר  CRM Customer Engagement Center  הן הראשונות  שחודרות לארגונים מאחר והן עונות על צורך (הכרח) תפעולי מיידי – טיפול מקיף בפניות- מקליטה ועד לדיווח על סיום העיסוק בפניה, סגירתה ושליחת/מתן תשובה לפונה.

בניית אתרים בג'ומלה