התחברות  \/ 
הרשמה  \/ 

הטמעת מערכת CRM ברמה גבוהה עם אחוזי הצלחה גבוהים - לא חלום

  

הערת מערכת האתר: הכתבה נכתבה ע"י   לירון ביאלקוביץ – המערכת לא נבדקה ע"י האתר

 

איך מטמיעים מערכת CRM בצורה נכונה

קל להתקין מערכת CRM בעסק, זה יכול לקחת גם יום עבודה אחד ואיזה כיף סיימנו! אבל לא, זה רק מתחיל בהתקנה, עכשיו המערכת צריכה לעבוד כמו שהעסק צריך. רוב המערכות המוצעות בשוק הן מערכות מדף אשר זוכות לקבל קוסטומיזציה (התאמה אישית) ברמה זו או אחרת לצרכיי הלקוח, לעיתים קרובות ההתאמות יהיו ברמה בינונית והלקוח תמיד ימצא את עצמו מתפשר על הדברים הקטנים (שצומחים להיות גדולים בהמשך). בעצם ההתפשרות הזו, מוצא עצמו הלקוח נחבט בעצמו מפעם לפעם, בעיקר תוך מלמולים על האכזבה אשר צלח בהתקנת מערכת ה-CRM החדשה.

1_SUCCESS.jpg

מערכת לניהול הלקוחות, העסק, המכירות והליבה של העסק בעצם, צריכה להיות מדויקת ואם לא מדויקת אז לפחות צריכה לתת מענה שלם לבעיות אשר צפות מפעם לפעם ובמהלך הדרך. בעידן של היום הכל דינמי וזז מהר, הנוף העסקי משתנה מיום ליום וכך גם העסק. נדירים הם העסקים שלא משתנים ולא מקבלים חזות שונה כאשר השוק משתנה. חשוב מאוד להוית קשובים לשוק הצרכנים בדיוק כפי שחברת ה-CRM צריכה להיות קשובה ללקוחותיה ולהתפתח בהתאם.

אז מדדים חשובים לבחירת ספק CRM הם כמובן היכולות הטכנולוגיות אך ממש לא כאן פסקה חקירתינו. ספק ה-CRM שלך צריך להבין את מה שהוא עושה ולהיות קשוב לצרכיי לקוחותיו, לא לקדם את עצמו אלא את לקוחותיו. לפתח את המערכת כך שתתמוך בלקוחותיו ולא בעצמו. התשתית צריכה להיות בנויה לשינויים, לתוספות, לעדכונים מהירים והכי חשוב, לעבוד בתאימות מלאה לצרכיי העסק, אם זה במהירות השרת ואם זה במהירות המענה לתקלות ו/או לדרישות שינויים - כל זה צריך לקרות מהר כי השוק, יותר מכולם, רץ.

סיבות לכישלון בהטמעת מערכת CRM

הסיבה השכיחה ביותר לכישלון עסקים בהטמעת מערכת CRM היא החסכנות.

הציבור מחפש מענה זול לבעיותיו אחרת הוא מרגיש שהוא לא פתר את בעיותיו, זה לא נכון עסקית. אף לקוח לא רוצה ספק זול ולא איכותי, גם אם זה לעסק קטן ולא ריווחי, מערכת זולה וחינמית לא תספק את הפיתרון הראוי גם לעסק קטן. היא תפתור צרכים של אגירת מידע והחזקתו אך לא תעזור ללקוח לבצע מניפולציות מתקדמות על התוכן ועל כל ההתייעלות הארגונית, אין הרבה מה לדבר כי זה לא קורה בחינם. מה שקרה בעצם זה שעסק שלם בזבז זמן על הטמעת מערכת זולה, מצוחצחת מספיק בשביל להרשים את הבוס אך לא מייצרת את העבודה הנדרשת, לא דוחפת את אנשי המכירות להשלים את פעולותיהם המכירתיים ולא מגדילה את המספרים במאזן השנתי.

עדיף לחזור לאקסלים.

2_SWINE.jpg

עוד סיבה עיקרית לכישלון בהטמעת מערכת CRM הוא חוסר הידע. זה בסדר גמור שמנהל עסק לא יהיה גם איש CRM. כמו שמנכ"ל של חברת CRM לעולם לא יכיר את כל העסקים בעולם מקרוב ולכן הוא עושה את תפקידו וכל אחד אשף בעולמו.

חשוב להתייעץ ולנסות לתכנן את הצעדים הבאים בעולם העסקים, תמיד להיות צעד אחד קדימה ולנסות לצפות את התנהגות השוק בשנה הבאה ואת ההתמודדות הראויה של העסק שלכם עם השינויים. לרוב העסקים קשה לצפות את זה אך חשוב לפחות לנסות ולחזות, כשצופים קדימה ומנסים לתכנן את המשך הגדילה של העסק, האם המערכת הנוכחית תדע להיות שם כשתצטרך אותה? האם השירות יתאים לך גם בעוד שנתיים מהיום כשהחברה שלך תגדל פי 2?

המון עסקים משקיעים המון כסף על מערכת CRM שתעזור להם כרגע אך לא מצליחים לענות על השאלה של: "האם המערכת הזו תוכל לעזור לי ב-100% גם בשנה הבאה כשאבוא אל מנהל הלקוח שלי עם ערימת דרישות לשינויים?" בהנחה וכן הצלחתם לענות על שאלה זו, מעניין גם כמה כסף יעלו השינויים האלו. ברוב המערכות, שינויים מסיביים גוררים תשלומים מסיביים. בחלק גדול מהמקרים העסק יוותר על ההוצאה ויישאר באותה נקודה או ינסה לפתור באמצעות דרכים אחרות את הבעיה של התקציב הדל. בחלק אחר הוא ישלם ובגדול, או יחפש מערכת אחרת שלא תעכב לו את התפתחות העסק. באף אחד מהמקרים לא הרוויח העסק, עד כה דיברנו רק על הפסדים.

3LADDER.jpg

איך מבטלים את ההפסדי האלו ונמנעים מספק CRM לא איכותי שלא מספק את הסחורה בזמן ובתקציב נורמלי?

בעיקר מחפשים ספק CRM עם מערכת מושלמת ושירות המתמקד בשירות ולא במכירה בלבד.

הטמעת מערכת CRM ברמה גבוהה - אחת ולתמיד

4_NO_NAME.jpg

אז דיברנו על כל מיני דברים חשובים להטמעת מערכת CRM

  • התאמה אישית ומדוייקת
  • אפשרויות צמיחה אינסופיות - מענה לשינויים בשוק ובחברה
  • יכולות טכנולוגיות גבוהות
  • תמיכה מלאה ושותפות אסטרטגית לדרך
  • ייעול תהליכים עסקיים ומינוף העסק
  • הסתכלות ותכנון עתידי
  • מחירים - כסף.

כל אלו קריטיים להטמעת מערכת CRM ברמה גבוהה, למזלכם, יש חברה שקמה מתוך צרכים לענות על הסעיפים האלו, לאחר שגילתה כי אין מערכת שיודעת לתת את המענה הפשוט והבסיסי לעסקים, להקשיב להם ולעשות מה שהם רוצים וצריכים ("צריכים" זה חשוב כי לא תמיד עסק יודע בדיוק מה הכי טוב לו מבחינת מערכות וכאן חשוב הידע של המטמיע).

הכירו את Kala CRM מבית Sortex.

ניצן חדש בשוק מערכות ה-CRM  אך תשתיות Kala עומדות איתן כבר כמעט 16 שנים ולקוחותיהם נשארים מרצון לאורך כל הדרך.

בפשטות, מערכת Kala CRM יודעת לתמוך כל הסעיפים עליהם עמדנו לעיל. בכלל לא במקרה, המערכת התפתחה מתוך צרכיי הלקוחות השונים והמודל נבנה כך שכל עסק מקבל סביבה אשר ניתנת להתאמה אישית ועד לפרט הקטן ביותר. Sortex לא באה כדי למכור את מערכת ה-CRM שהיא בנתה ולהתגאות במוצר המדף שהצליחו להרים, להיפך. Sortex מתאימים לכל לקוח את המערכת מאפס הגדרות ולפי כל צורך נדרש, מגדירם את התהליכים כך שיותאמו בול לצרכיי הלקוח. גם לאורך הדרך, הממשק ניתן לעדכון מהיר ויעיל כך שהריצה היא ממושכת ואחידה, יחד עם Kala CRM, נראה שתצליחו להשיג את ה-GOAL שהגדרתם בעבורכם ואם עוד אינו קיים ה-GOAL הזה, תתייעצו עם צוות Kala והם יעזרו לכם לציירו.

השירות של  Kala CRM

5_BEAR.jpg

לאחר ובאם תשאירו פרטים בעמוד  יצירת הקשר  של  Kala CRM או שתבחרו כבר מראש איזו תוכנית הכי מתאימה לכם, תוכלו כבר להיכנס לתהליך ולראות אם העסק שלכם מתאים להתקנת Kala CRM.

השירות מאפשר לעסק לנהל את מקורות המידע שלו, לרכז את כל הפניות והמדיע למקום אחד, להגדיר בצורה יעילה את תהליכי המכירה ולוודא כי הם מתקיימים ומשתמרים בצורה תקינה עם אפשרות לרדת לפרטים הקטנים בכל שלב ב-Sales Funnel שיוגדר במערכת.

עוד נקודות חזקה של Kala CRM:

  • טלפוניה בענן ומרכזיות IVR, מספרים וירטואליים ומדידת שיחות.
  • ניהול מכירות - חזקים מאוד במכירות.
  • תהליכים אוטומטיים מורכבים ופשוטים להגדרה - מאפשרים לשמור על FLOW מלא לכל שלב במכירות ובניהול.
  • תקשורת: שליחה וקבלה של מיילים והודעות SMS - תיעוד אוטומטי של כל הפעולות המתבצעות בכרטיס הלקוח/מכירה.
  • דו"חות דינמיים ומותאמים אישית - ניתן לאפיין כל סוג של דו"ח אוטומטי ותקופתי לסיכום ולניהול העסק.

פיצ'רים נוספים אשר כדאי לדעת על קיומם במערכת

6_WINE_GLASS.jpg

  • עיצוב תבנית הצעת מחיר לפי עיצוב מיוחד של כל חברה.
  • זיהוי אוטומטי של פניות חוזרות.
  • ניהול מלא ודינמי של משתמשי המערכת.
  • תמיכה בשפות שונות.
  • יכולת הענקת גישה ללקוחות שונים לנתונים מסוימים, מידע ועדכון מידע בעבורם בממשק WEB.
  • אפשרות התממשקות ל-Mobile Application: בעצם, בשימוש ב-Kala CRM, מקבלים צד שרת מוכן ברמת המערכת וקיים API אשר בעזרתו ניתן להרים תשתיות שונות המבוססות על תשתית המערכת.
  • אפשרות להתממשקות למערכות צד ג' רבות - בהתאם לדרישות הספק אליו נתממשק.
  • אפשרות להעברת שיחות מסוימות ו/או שלא נענו למוקד השארת הודעות בצורה חכמה.
  • חותמות מייל מעוצבות לכל משתמש מערכת - מצורפות לתוכן המיילים היוצאים לפי בחירה.

ועוד.

מוזמנים לדבר עם נציג מכירות של Kala CRM אשר יעבור איתכם בקלילות על מאפייני העסק שלכם וימליץ לכם בתבונה על המשך התהליך באם העסק שלכם דורש Kala.

בברכת הטמעת CRM טובה ואיכותית, לשנים רבות.

7 STAIRS

המחבר: לירון ביאלקוביץ

בניית אתרים בג'ומלה